Friday, May 25, 2012

Ketahui kepentingan kesihatan wanita

Kesihatan amat penting bagi seorang wanita kerana mereka memainkan peranan penting dalam menjaga kesihatan keluarga. Wanita sering sibuk dengan kerja rumah dan karier mereka sehingga meletakkan kesihatan diri mereka di tempat kedua. Wanita melalui beberapa peringkat perubahan hormon di dalam kehidupan mereka iaitu dari peringkat baligh kepada kehamilan dan putus haid. Setiap peringkat kehidupan yang dilalui memerlukan penjagaan yang istimewa. Diet yang seimbang, senaman dan makanan tambahan untuk mereka kekal sihat dan mencegah dari pelbagai penyakityang berkaitan dengan usia seperti kencing manis, kanser dan penyakit jantung. Atas kesedaran ini, saya memilih vitamin dari shaklee sebagai makanan tambahan saya. Vitamin yang saya amalkan ialah,



Saya jadualkan pengambilan vitamin ini agar badan tidak terbeban dan mendapat kesan yang optimum. Ini adalah apa yang saya amalkan. Akan tetapi jika anda mempunyai kekangan kewangan memadai jika anda amalkan Set Kesihatn Optimum dan tambah beberapa vitamin lain mengikut keperluan kesihatan anda sabagai contoh, anda mengalami sakit sendi dan lenguh2 badan. Maka apa yang sesuai diamalkan ialah Set Kesihatan Optimun ditambah dengan Ostematrix dan Alfalfa. Ia sudah memadai dan membantu anda menangani masalah tadi. Semoga apa yang saya kongsikan dapat memberi manfaat kepada anda.

__________________________________________________________________


Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya
dianiszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FB anisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.



No comments:

Post a Comment