Saturday, February 25, 2012

Menjaga kesihatan dan berat badan dengan Set Breastfeeding dan Lecithin!

Entry kali ni mengenai apa yang saya amalkan untuk kekal sihat dan langsing(cewah pikir byk kali tu nak mengaku LANGSING..... ehehehe)Takdelah langsing gila tapi byk lah jugak baju2 lama yang dah muat siap ada satu baju tu masa anak dara dulu. Kalau sebelum ni tak boleh masuk sbb ketat kat lengan lah, seluar lak ketat kat peha. Tapi kini tidak lagi. Ha mesti dah tak sabar nak tahu apa yang saya amalkan kan??? Takde apa yang luarbiasa, saya cuma mengamalkan pengambilan suppliment seperti Multivitamin, B Complex, Alfalfa dan Vitamin C untuk kekal cergas dan Lecithin untuk langsing.




Ha tu lah dia gambar vitamin2 yg saya makan. Setakat ni saya memang berpuas hati. Saya baru amalkan pengambilan vitamin ni kira2 3 bulan yang lalu. Saya ambil vitamin ni pada mulanya sbb nak pastikan saya sentiasa ada susu yg cukup untuk A'isy sbb saya mmg nak susukan dia sampai 2 tahun setengah seperti dalam saranan Islam. Alhamdullillah sehingga kini rezeki anak murah, susu sentiasa ada tak pernah kurang. Tapi saya juga amalkan beberapa amalan lain untuk mencapai hasrat saya tu. Saya akan kongsikan tentang tip2 untuk menjayakan penyusuan denagn susu ibu ni di entry yang akan dtg. Tentang lecithin tu pulak saya baru amalkan selama 2 bulan dan berat saya dah turun dari 63kg sebelum ni kepada 59kg sekarang. Nak tahu bagaimana saya boleh capai berat bdn camtu dlm masa 2 bulan? Blh email saya aniszzddin@gmail.com atau sms/call 012 6088399 untuk dapatkan konsultasi percuma, aturan makan dan tip2 perlangsingan.

Salam ceria,

Aniszzddin

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Blog List

SHOUTBOX