Sunday, July 8, 2012

My BFF @ Supplement untuk saya!

Ha sekejap jer masa berlalu, dah 6 bulan saya menjadi pengamal tegar supplement semulajadi terkemuka dunia ( hehe terlebih sudah!) tak lain tak bukan Shaklee. Saya cuba satu persatu vitamin dari shaklee bermula dengan Set Breastfeeding dan sehingga kini penuh dalam peti ais tu dengan vitamin hehe i liiiikeeee! Ok jom berkenalan dgn kwn2 baik a.k.a BFF saya ni. Ok kita mulakan dengan,

Ms Vitalea ~ Dia ni saya hari2 kena jumpa kalau tak hidup rasa tak sempurna. 

Abang B-Complex ~ Dia ni pun kawan yg takleh tinggal gak kalau tertinggal saya mesti cepat stress pastu penat semcm.

Ms Vita C ~ Dia ni pulak saya mmg tersangat suka sbb sejak kwn dengan dia saya rasa muda! kulit rasa anjal kalau nak selsema kitorang jumpa 2 kali sehari.

Kakak ESP ~ Haih yang ni mmg saya terpaksa berabis sbb nak kwn dgn dia punya pasal ( anak org kaya ni) tapi sbb dia sgt bagus dan sepanjang perkenalan kami saya banyak dapat manfaat darinya saya tekad untuk terus berkawan sampai bila-bila. 

Encik Lecithin ~ Dia ni antara bff saya yang terawal sbb dialah saya boleh pakai balik baju2 saya masa anak dara dulu. Terima kasih Encik Lecithin.... saya janji kita akan kwn sampai bila2 hehehe

Ms Gla ~ Yang ni kami baru berkawan sebulan tapi dia mmg cepat mendapat tpt dihati saya, ialah kami baru berkawan tapi saya dah nampak perubahan yang dibawanya dalam diri saya. Kulit muka cantik, jerawat tumbuh kekadang aje, kitaran haid saya juga sudah normal. Mcm Mei Mei dalam upin ipin kata " saya suka!, saya suka!" 

Puan Alfalfa ~ Dia ni saya kenal sekali dengan Ms Vitalea, Abang B- Complex dan Ms Vita C. Dah enam bulan berkawan dgn Puan Alfalfa ni, saya puas hati sbb semua masalah tentang kewanitaan ni dia dapat settlekan, dia juga kwn baik semua ibu2 menyusu mcm saya. Tak caya cuba tanya ibu2yang menyusukan bayi mereka mmg "kenal rapat" dgn Puan Alfalfa ni. Mak saya pun kwn dgn dia ni blh hilangkan sakit sendi.

Abang Ostematrix ~ Erm dia ni pun saya kena pastikan sentiasa bersama sbb kalau tak pinggang rasa nak patah. 

Ok itu bff saya selain drp air masak. sekarang kemana-mana kami akan bersama. Saya mmg dah takleh berenggang dgn "diorang" ni. Apa orang kata? Hidup rasa tak lengkap gitew! Wanna share yours????

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi sayaaniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

Salam Ceria,
Aniszzddin

No comments:

Post a Comment