Sunday, March 1, 2015

Keistimewaan Bisnes shaklee

Banyak yang istimewa bagi saya bila join bisnes shaklee ni. Selain peluang jana pendapatan saya dapat meningkatkan taraf hidup saya bukan hanya duniawi tetapi juga bekalan ke dunia yang abadi, akhirat nanti.

Selain wang, ilmu dan insentif-insentif yang diperolehi saya juga ada ramai kakak, adik pendek kata saudara iaitu teman seperjuangan. Kami umpama sebuah keluarga. Walaupun hakikatnya kami bersaing tapi kami tetap membantu satu sama lain dan sentiasa berkongai ilmu untuk sama-sama maju dalam shaklee ni.

Siang tadi, saya ada gathering dirumah mentor saya. Acara santai, kami berkumpul beberapa keluarga makan sama-sama dan sambil-sambil bertukar-tukar pendapat serta berkongsi pengalaman mengamalkan supplement shaklee dan juga pengalaman sepanjang terlibat dengan bisnes shaklee. Seronok dengar perkongsian adik-beradik shaklee saya. 

Kami buat potluck masa ni, Macam-macam makanan ada....semua sedap.

Yang paling best, mak-mak berdiskusi sambil anak-anak atas riba atau main depan mata. Ini lagi satu "keunikan" bisnes kami ni. Anak tak pernah tinggal sentiasa ada dimana jua hatta ketika diatas pentas menerima award hihi ^_^

Ini anak shaklee saya, seorang ibu anak tiga yang gigih dan rajin menimba ilmu. My leader in the making inshaAllah.

keistimewaan shaklee
Bergambar kenangan sebelum pulang :)))

Sesungguhnya ukhuwah ini sangat mahal harganya. Kami bagaikan bersaudara dan kami sentiasa support each other. Itu yang buat saya sangat sayangkan bisnes shaklee saya ni. Saya doakan semoga rakan-rakan seperjuangan saya dalam shaklee ni berjaya menuju puncak, memiliki tittle master suatu hari nanti InshaAllah.

No comments:

Post a Comment