Saturday, October 4, 2014

Income Tanpa Batasan Dengan Shaklee

Zaman teknologi moden ini, bekerja dari rumah menjadi pilihan "hot" terutamanya bagi ibu-ibu yang obses dengan anak-anak macam saya. Demi anak-anak, ibu-ibu ini memilih untuk meninggalkan jawatan-jawatan tinggi dengan pendapatan yang boleh dikatakan lumayan dan memilih untuk bekerja dirumah agar sentiasa bersama dengan anak-anak tersayang. Saya sendiri memiliki segulung ijazah dalam bidang kejuruteaan kimia, tetapi sejak hari pertama saya melihat Auni anak sulung saya lahir kedunia, fokus saya telah berubah dari ingin membina kerjaya kepada ingin memberikan yang terbaik untuk anak saya. Alhamdulillah, doa saya seolah-olah termakbul apabila saya ditemukan dengan shaklee. Bermula sebagai pengguna SET IBU MENYUSU akhirnya saya menjadi pengedar shaklee dan seterusnya bertekad untuk menjadikan bisnes shaklee sebagai sumber pendapatan saya. 

Dua tahun serius sebagai bisnes women, saya sudah mampu menjana income seorang manager hanya dari rumah! Siapa kata bekerja dirumah tiada masa hadapan???? Syarikat lain saya tak pasti, namun dengan shaklee Alhamdulillah, saya dah rasa pelbagai imbuhan lain selain bonus bulanan. Memang ramai yang beranggapan, memilih bekerja dirumah dan melepaskan jawatan yang tinggi umpama "memperjudikan nasib" kerana income belum pasti. Bagi saya, bisnes memang sesuatu yang tak pasti, ada naik turun namun apa yang istimewa ialah, jika anda bekerja sendiri anda yang tentukan pendapatan anda. berbanding dengan makan gaji, 10jam bekerja pun gaji tetap, tak cuti sepanjang tanhun pun belum tentu kenaikan gaji mencecah 10% kenaikan setiap tahun. Tapi dengan shaklee, jika anda rajin, konsisten InshaAllah ada kenaikan pendapatan setiap bulan. Saya dah laluinya sebab itu saya berani berkongsi. Dengan bisnes online potensi income tanpa had, kerana kuasa internet menjadikan dunia tanpa sempadan. Saya tinggal diselangor namun saya punya pelanggan diseluruh negara ada juga dari negara-negara jiran seperti brunei dan indonesia. Ini yang saya maksudkan "income tanpa batasan dengan shaklee"

Saya melakukan bisnes ini secara online, tak perlu berjumpa oarang aramai untuk mempromosikan barangan, tak perlu meninggalkan rumah pun jika anda tak suka kerana BISNES SHAKLEE boleh dilakukan 100% online. Dari urusan membeli stok hingga lah ke urusan penghantaran kepada pelanggan, semuanya hanya dari rumah. Saya beli stok vitamin melalui portal shaklee dan menghantar kepada pelanggan melalui poslaju atau gdex. Saya hanya dirumah, tunggu stok yang dipesa sampai dan kemudian tunggu poslaju datang ambil untuk dihantar kepada pelanggan. Bestkan???

Jika ada diantara anda yang tercari-cari peluang bisnes yang boleh dilakukan secara online, shaklee adalah salah satu darinya. Potensi income???? Jangan terkejut jika saya katakan ada diantara kami (pengedar shaklee) yang menjana income bulanan 6 angka hanya dari rumah! Tempoh masa???? Anda yang tentukan.....sememangnya bisnes shaklee sangat mudah, jana income dari rumah bersama anak-anak tersayang.

Shaklee membership


Berminat nak buat bisnes online part time/full time????? Join team kami! Bimbingan online dan offline diberikan dari A-Z apa yang perlu adalah keazaman yang kuat, jiwa yang kental! Pilih leader yang serius dan mampu membimbing anda bagi memastikan perjanan anda dengan shaklee terarah. 

Hubungi saya:
Call/watsapp/sms: 012 6088399
Add friends saya diFB Hairul nisah hussin
Like fanpage saya anisvitashop
Email saya di: aniszzddin@gmail.com

No comments:

Post a Comment