Thursday, October 2, 2014

Hadiahkan orang tua kita vitamin shaklee

Hari ini saya sibuk COD vitamin-vitamin yang ditempah oleh customer saya sekitar kawasan tempat tinggal saya. Rata-rata mereka menempah vitamin untuk dijadikan bekalan pulang ke kampung. Maklumlah, cutin panjang hujung minggu ini semperna Sambutan Hari Raya Aidiladha. Biasa bila balik kampung beraya kita akan bawa kuih raya, baju dan barangan lain sebagai cenderahati selain duit raya. Apakata kita cipta kelainan pula, selain dari baju, kuih dan duit, bekalkan ibu bapa dan ibu bapa mertua kita dengan vitamin shaklee. Pengalaman saya, memberikan mereka vitamin untuk memelihara kesihatan mereka merupakan sesuatu yang menggembirakan bukan sahaja ibu bapa malah kita sendiri sebagai anak rasa bersyukur kerana kesihatan ibu bapa kita semakin baik.

Vitamin untuk warga emas


Saya dah berikan ibu saya vitamin shaklee sejak saya mula-mula mendaftar sebagai ahli shaklee, vitamin yang ibu saya ambil sehingga kini ialah alflafa, ostematrix, b complex, vitalea dan CoQhealth. Manakala ibu mertua saya saya berikan omega guard, ostemarix dan Advance Joint Tablet. Kedua-dua ibu dan ibu mertua saya mengakui yang mereka merasakan kesihatan mereka semakin baik. Sakit lutut ibu saya dan ibu mertua sudah semakin kurang, dan ibu mertua saya yang menghidap asma sekian lama mengakui yg simptom asma itu sudah berkurangan selepas dia konsisten mengambil omega guard. Seronok kan???? Walaupun pemberian kita ini tak seberapa tapi mereka gembira. Dan sebetulnya salah satu rahsia murah rezeki adalah menggembirakan hati orang tua.

So tunggu apa lagi, apakata tempah vitamin shaklee untuk ibu bapa anda dan hadiahkan kepada mereka dihari raya ini. Antara set yang sesuai ialah:

1-SET SAKIT SENDI, PINGGAN & LUTUT >>> Advanced Joint Tablet + Ostematrix
2-SET BADAN LETIH & LESU >>> VITALEA + B COMPLEX 
3-SET KESIHATAN JANTUNG >>> VIVIX / CoQHealth / Omega Guard
4-SET KENCING MANIS>>> Vivix /B complex + Zinc + ESP
5-SET GAOT>>>Omega + Alfalfa
6-SET SAKIT BUAH PINGGANG>>>Vivix
7-SET KEBAS KAKI & TUMIT >>> Ostematrix + B Complex
8-SET MONOPOUS (biasa resah dan berpeluh2 malam)>>> Gla Complex + Ostematrix
9-SET KENCING TAK LAWAS>>> Alfalfa, nutriferon/ vitamin C
10- SET AWET MUDA >>> Collagen Powder / Vivix

10 Set ini antara yang biasa dihadiahkan oleh customer-customer saya untuk mak ayah mereka. Anda bagaimana???? JIka anda tak pasti SET mana yang sesuai jangan segan-segan hubungi saya. InshaAllah saya akan berikan konsultasi buat anda.

Inilah masanya membalas jasa mereka, bila mereka sihat mudah mereka nak melakukan urursan seharian dan yang paling penting mudah nak beribadat. Jika dulu kita ditatang bagai minyak yang penuh, sekarang giliran kita pula menjaga mereka. Saya doakan ibu bapa anda sentiasa berada dalam lindungan yang Maha Esa.

Tempah sekarang!!!!

Hubungi saya aniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 


Salam Ceria,
Aniszzddin

No comments:

Post a Comment