Wednesday, October 1, 2014

Susu Banyak Kulit Cantik dengan ESP shaklee

Ye ke ni??? Iye.... ini dari pengalaman saya sendiri dan ramai ibu-ibu yang mengamalkan ESP sepanjang tempoh penyusuan anak-anak mereka. Buat yang baru ingin mengenali ESP, ESP ialah protein soya dalam bentuk serbuk yang lengkap dgn vitamin dan asid amino yang diperlukan oleh badan. Ia didatangkan dalam canister seberat 850g (utk kegunaan hampir 2 bulan). ESP membantu saya dalam memastikan penghasilan susu badan yang banyak, namun selain dari pengambilan ESP secara konsisten, ibu-ibu perlu memastikan badan mendapat cukup bekalan air dan juga mematuhi konsep penyusuan iaitu sentiasa kosongkan payudara agar lebih banyak susu boleh dihasilkan. Cara saya, setiap pagi saya akan susukan dahulu anak saya sebelumhantar ke nursery dan di pejabat saya akan buat sesi mengepam minimum 2 kali. Alhamdulillah....saya berjaya menyusukan A'isy Hafiy sehingga dia berusia 3 tahun. Sekarang baby saya tu akan berusia 4 tahun 10 october ini.

Kesan sampingan dari pengambilan ESP sebagai milk booster ini ialah, kulit rasa lebih halus, cerah, parut jerawat pudar dan yang paling best aset kewanitaan kembali mantap  ^_^ Bagaimana ini berlaku??? Protein merupakan makanan kepada sel-sel dalam badan kita. Kulit juga terbentuk dari gabungan jutaan sel-sel. Sel-sel yang sihat menghasilkan kulit yang sihat dan cantik. Sebab itulah ramai ibu-ibu diluar sana mendapati kulit mereka semakin cantik selepas konsisten mengamalkan ESP. Ibu-ibu pasti terujakan dengan perkongsian saya ni. Saya ingin tambah keterujaan anda dengan berita hebat ini bahawa ESP merupakan produk promosi shaklee sepanjang oktober ini. 

Setiap pembelian 6 canister ESP anda akan mendapat 1 canister PERCUMA! Bukan itu sahaja, bagi yang belum mendaftar sebagai ahli, anda juga layak mendapat KEAHLIAN PERCUMA! daaaannn anda juga bakal menerima CASH BACK dari shaklee. Untung kan????

kepentingan protein dalam esp shaklee


Apa tunggu lagi, ORDER SEKARANG! Hubungi saya aniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 


Salam Ceria,
Aniszzddin


No comments:

Post a Comment