Saturday, June 16, 2012

Cerita saya dan Shaklee - part 2

Dalam post yang sebelum ni saya dah share macam mana saya berkenalan dan terus jatuh hati dengan SHAKLEE dan terus serius "BERSHAKLEE". Itu baru satu sebab, sebab yang kedua ialah, dengan SHAKLEE ni saya dapat berkongsi manfaat setiap produk dengan orang2 yang memerlukannya, ialah bila kita perkenalkan sesuatu yang boleh mengurangkan penderitaan seseorang tu kita rasa sangat happy dan dapat pahala juga. Jadi saya memang berniat nak share dengan sesiapa sahaja tentang kabaikan2 setiap suppliment shaklee. Apa yang lebih menggembirakan anda selain daripada melihat orang yang kita bantu itu gembira? Saya gembira bila dapat sms, email atau call dari customer2 saya bagitau masalah kesihatan mereka dapat diatasi tak kurang juga yang memberitahu taraf kesihatan mereka semakin baik. Alhamdulillah, mmg cukup menggembirakan saya. Pada saya bila saya share tentang produk Shaklee sacara tak langsung saya boleh beramal. seperti dalam surah Al-Kahfi.
Harta benda dan anak pinak itu, ialah perhiasan hidup di dunia; dan amal-amal soleh yang kekal faedahnya itu lebih baik pada sisi Tuhanmu sebagai pahala balasan, dan lebih baik sebagai asas yang memberi harapan.
-Surah Al-Kahfi, Ayat 46-
 
Sebab itu juga saya terus share apa2 maklumat tentang kesihatan, penyusuan dan info tentang makanan dan pemakanan diblog ni agar memberi manfaat kepada sesiapa sahaja yang sudi singgah dan membaca entry2 saya. Harapan saya perkongsian ilmu ini dapat membantu meningkatkan taraf kesihatan anda kepada yang lebih baik. Sambung lagi dgn entry akan datang.... tunggu ye!
Salam ceria,
Aniszzddin
 

 

No comments:

Post a Comment