Saturday, February 25, 2012

Rahsia anak cergas & cerdas!

Bila bercerita tentang anak ni saya yakin pasti ramai ibu2, mama2, umi2 dan mummy2 diluar sana tersengeh2 teringatkan permata hati masing2 kan? Ye lah hati ibu mana yang tak tersentuh bila melihat gelagat comel anak2nya. Dan semestinya semua ibu2 mahukan anak2 mereka sentiasa cerdas dan cergas. Atas alasan itulah saya sentiasa menitikberatkan pemakanan anak2 saya sebagai salah satu langkah awal untuk memastikan tumbesaran dan perkembangan anak saya sentiasa sejajar dengan usianya. Oleh itu saya sentiasa berikan keperluan tambahan seperti suppliment kepada mereka. Dulu masa Auni saya beli semua supplimen2 tu kat FARMASI je. Tapi sejak berkenalan dengan SHAKLEE ni saya hanya amalkan produk SHAKLEE je sbb ianya SEMULAJADI so confident jer bg kat anak2 dan suami. Dua produk pilihan saya untuk simanja ialah:-



Kenapa Omega Guard??

Kerana SHAKLEE OmegaGuard mengandungi satu rangkaian penuh 7 asid lemak omega 3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA,dll. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting bagi perkembangan otak dan fungsi2 otak. Tengok lah dua beradik tu tak penah diam mmg sgt aktif kalau diam tu masa tidur jer. Pastu dua2 mmg mcm mulut murai sibuk tanya itu ini...... mmg kdg2 pening dibuatnya tapi saya gembira sbb saya tau otak mereka berfungsi dengan baik dan pembelajaran sentiasa berlaku.

selain omega guard saya juga bagi anak2 saya ini:-



Apa pulak Meal Shake nih?

Ini adalah "makanan segera" bagi kanak2 yang aktif kerana mereka tidak mempunyai masa untuk duduk dan menikmati makan dengan sempurna. Oleh yang demikian Shaklee Meal Shake merupakan initiatif yang bagus dalam memastikan kita dapat membekalkan nutrient dan mineral yang penting untuk tumbesaran anak-anak saya. Shaklee Meal Shake ini, membekalkan 19 nutrient dan mineral penting yang perlu untuk tumbesaran anak-anak. Selain itu Shaklee Meal Shake ini juga merupakan sumber Kalsium yang tinggi dan diperbuat dari soya bermutu tinggi untuk menampung keperluan protein anak-anak. Di datangkan dalam perisa vanilla yang sangat lazat. Dulu saya risau anak2 saya tak cukup zat tapi bila bagi Mealshake ni saya tahu dia dapat nutrien yang cukup walaupun mereka sangat memilih ketika makan.

Anda pula bagaimana? Kalau anda berminat untuk mendapatkan produk diatas atau inginkan konsultasi tentang produk diatas boleh hubungi saya di 0126088399 atau email saya di aniszzddin@gmail.com.

Salam Ceria,

Aniszzddin

No comments:

Post a Comment