Friday, February 24, 2012

Hoorey! Kakak jual nasi campur pun perasan saya dah kurus!!!!

Hehehe tajuk entry tu mmg tak blh blah. Ni versi sgt gumbira. Al maklumlah kena puji mmg la senyum sampai ke telinga. Masa tgh wat entry ni pun tersengih sorang2. Rasa sangat berpuas hati dan gembira kerana usaha saya dah membuahkan hasil. Ni yang semakin saya jatuh cinta dengan shaklee ni. Saya mmg tak teragak-agak untuk rekemen produk shaklee ni kat org lain sbb saya tahu produk ni mmg bagus dan kita tak rasa rugi berbelanja untuknya. Produk yang saya maksudkan ialah LECITHIN.



Memang sebelum ni saya tak pernah ambil apa2 ubat untuk kurus sbb saya bf anak saya. Tapi bila saya dapat tau yg LECITHIN ni sesuai diambil oleh bf mum saya pun terus cuba. Saya dah amalkan LECITHIN ni selama 2 bulan dan Alhamdulillah dah nampak hasilnya. Bukan saya ckp ye org2 sekeliling saya yg kata saya kurus. Saya senyum je....! Mula2 jiran pastu akak nasi campur plak tanya " nampak kurus, diet ke??? Saya malu2 kucing masa tu. Ada lah gak niat dlm hati ni nak bercerita pjg lebar tapi sbb ramai lagi org beratur kat belakang tu so saya senyum je lah sambil ckp "nnt bila senang kita borak eh kak!"

Secara jujurnya, jika ada yang tanya saya macam mana nak kurus? Saya memang sarankan kawal makan, bersenam, makan banyak serat seperti buah dan sayur, kurangkan minum ais dan banyakkan minum air masak. Antara punca kegemukkan ialah banyak minum air manis. Pengambilan supplement sekadar membantu mempercepatkan lagi proses pengurangan berat badan. So anda teruja tak???? Kalau anda ingin mencuba atau inginkan konsultasi tentang produk ni boleh hubungi saya anis 0126088399 atau email aniszzddin@gmail.com. Akhir kata dari saya "CURVE YOUR BODY, FORM YOUR CONFIDENT!"

Salam Ceria,
aniszzddin

No comments:

Post a Comment