Friday, May 1, 2015

Game Board MASTERIA, game board terbaik!!!

Mesti korang penah main game board kan???? Ingat lagi tak korang kat Monopoli, Saidina, Jutaria, Shahiba dan macam-macam game board la yang hangat suatu masa dahulu. Ada papan, duit kertas, dadu, buah game, kad geran aset. Haaa dah senyum-senyum tu maksudnya sudah terkenang lah tu kan hehe....

Tapi hari ni nak cerita tentang GAME BOARD PALING BEST bagi saya iaitu MASTERIA. Apa yang best sangat tentang MASTERIA ni???? Yang best sebab MASTERIA ni adalah satu-satunya game board yang dicipta khas untuk SID Shaklee macam saya untuk belajar SENI BISNES SHAKLEE ni. Boleh rasai sendiri bagaimana perjalanan menuju MASTER (pangkat tertinggi dalam shaklee) yang akan ditempuhi oleh setiap SID (shaklee indipendent distributor)

masteria
Inilah rupa MASTERIA tu, 

Seperti juga game board yang lain, setiap set MASTERIA mengandungi:

PAPAN (board)
Kertas yang mewakili UV (point yang diperolehi oleh SID apabila membuat jualan), kalau monopoli atau saidina ada duit kan???
Kad Downline (setiap kad mewakili 1 downline), dalam bisnes shaklee nak berkembang kena banyak downline :)))
Geran Aset
Dadu
Buah Game

Pertama kali saya tengok game board ni masa join TEAM BUILDING anjuran supermom di Port Dickson bulan MAC yang lalu. saya tak sempat main masa tu, tapi sempat tengok kawan-kawan saya main. Memang happening habes tau. Masing-masing dengan strategy masing-masing. Meh saya belanja beberapa keping gambar pemain-pemain ^_^





Semua seronok main MASTERIA ni, riuh rendah bilik seminar,  memang happening sangat! Terlalu seronok sampai ramai yg borong masteria ni untuk dibawa pulang. Saya sendiri dah beli masteria ni dan dah main beberapa kali. Serius best, memang best sangat!

Nak tahu apa lagi yang best tentang MASTERIA ni meh tengok video ni. Selamat menonton!!!



No comments:

Post a Comment