Wednesday, January 7, 2015

Kenapa saya pilih shaklee, kenapa shaklee bagi saya berbeza. (part 1)

Shaklee sentiasa dihati! Itu jawapan saya kalau orang tanya masih buat bisnes shaklee ke? Saya ada banyak sebab kenapa saya semakin cintai bisnes shaklee yang saya usahakan hampir 3 tahun ini. Bagi saya shaklee begitu ISTIMEWA dan sangat BERBEZA. 

ISTIMEWA bukan hanya kerana company, produk dan marketing plan yang hebat tetapi shaklee effect yang saya alami sepanjang ber"shaklee" ni memang mengubah hidup saya 360 darjah. Ye hidup yang lebih berkualiti kerana dengan shaklee saya berjaya mencapai salah satu impian saya iaitu menjadi ibu yang berkerja dari rumah (WAHM). Menguruskan anak-anak sendiri serta mempunyai pendapatan lumayan dengan hanya bekerja dirumah. Kini saya bekerja dengan permata hati saya sentiasa di depan mata. Mencabar???? ye sangat mencabar tapi saya sukakannya.....sekurang-kurangnya saya sudah tidak dihantui kebimbangan meninggalkan anak-anak dengan orang asing kerana terpaksa keluar bekerja......sesuatu yang buat saya bersyukur ditemukan dengan bisnes shaklee ini.


A'isy yang jadi peneman setia mama, pegi shaklee, pergi COD vitamin mahupun pergi pos order customer di poslaju.


Bukan anak-anak aje depan mata, suami pun kadang-kadang ikut saya kerja, Bestkan boleh kerja sambil dikelilingi orang-orang tersayang....suami dan anak-anak.



Ni bakal pewaris empayar shaklee mama. 


Auni dan A'isy kata " best tempat kerja mama ni ^_^


Seronok sangat anak-anak kalau mama kata nak pergi shaklee. Ini sebabnya, shaklee sangat memahami situasi ibu-ibu yang kerja sendiri dari rumah ni, anak-anak memang sentiasa ada 24 jam disisi jadi shaklee sediakan indoor playground untuk anak-anak main sementara menunggu ibu-ibu membuat belian produk. Bukan itu sahaja bilik menyusu pun disediakan tau!

Haaa....ni baru bab anak-anak suami. InshaAllah saya share sebab lain dalam entry akan datang....

Salam Ceria,
Aniszzddin

No comments:

Post a Comment