Wednesday, June 18, 2014

Shaklee membership

Alhamdulillah, seronok tengok ahli2 shaklee yang berdaftar dengan saya menerima bonus 14hb Jun yang lalu. Mereka adalah orang2 yang register jadi member hanya untuk makan sendiri. Seronok kan bila boleh beli barang dengan harga ahli yang dapat penjimatan hingga 30% kemudian dapat cash back lagi.

Ini yg dipanggil PENJIMATAN BERGANDA.....ada lagi yg nak join shaklee tak, utk makan sendiri paling untung kalau nak berniaga triple untung tau....saya sedia guide anda. 

membership shaklee

Jom....jom...jadi ahli shaklee hanya dengan 3 langkah mudah:

Langkah 1 >> SMS/WATSAPP/EMAIL/PM saya detail anda seperti:

NAMA:
ALAMAT TETAP:
NO IC:
NO AKAUN BANK
NAMA BANK
EMAIL:
NO. TEL:

Jika anda sudah berkahwin berikan detail pasangan iaitu:
NAMA:
NO. IC:

Langkah 2 >> BUAT BAYARAN KEPADA SAYA 

NAMA:HAIRUL NISAH HUSSIN
No. akaun maybank: 164548107906
No. akaun cIMB: 7602527919

Anda boleh pilih untuk register sahaja tanpa pembelian produk iaitu RM 65 + kos postage RM10 untuk semenanjung malaysia & RM20 untuk sabah/sarawak 

atau

FREE MEMBERSHIP dengan pembelian sebanyak 200uv (RM650++)

Langkah 3>> SMS/WATSAPP/EMAIL/PM saya bukti pembayaran

Mudahkan???? 

Apa tunggu lagi jom dapatkan MEMBERSHIP SHAKLEE dan miliki portal anda sendiri!!

Hubungi saya
Email: aniszzddin@gmail.com  
SMS/WhatsApp 012-6088399 
PM: fb anisvitashop


Syiok tau!
Salam ceria,
Aniszzddin 
 
 

No comments:

Post a Comment