Tuesday, June 17, 2014

Kenaikan 200% dalam setahun, shaklee benar-benar fenomena diMalaysia

Shaklee situ sana sini....kalau diperhatikan dilaman-laman sosial memang iklan atau post-post berkaitan shaklee sentiasa bertali arus. Fenomena ini telah berterusan sejak 2 tahun yang lalu. Maka tidak hairanlah jika Shaklee Malaysia mencatatkan kenaikan jualan sebanyak 200% tahun lalu berbanding tahun sebelumnya. Sebagai sebahagian dari keluarga shaklee malaysia, saya dan juga "family shaklee saya" juga merasa kesan fenomena shaklee ini. Permintaan tinggi terhadap produk-produk vitamin semulajadi shaklee ini membuktikan bahawa shaklee semakin dipercayai dan telah membantu ramai penggunanya meningkatkan taraf kesihatan mereka. Bukan itu sahaja, fenomena shaklee ini juga telah membuka banyak peluang kepada rakyat malaysia termasuk mereka yang bergelar suri rumah menjana pendapatan hanya dengan menjalankan perniagaan online serta rata-rata mereka memulakan perniagaan hanya dengan modal serendah RM 75. Tahun ini merupakan tahun ke 3 saya dengan shaklee, dari hanya sebagai seorang pengguna, saya cabar diri untuk membina empayer perniagaan saya dengan shaklee dan alhamdulillah kini saya memiliki lebih dari 200 orang didalam jaringan saya dan mempunyai leader-leader hebat yang juga mempunyai jaringan mereka yang besar serta masing-masing telah mempunyai pendapatan lumayan hampir 5 angka setiap bulan. 


Jom ambil peluang ini, jadi sebahagian dari fenomena shaklee. Saya sedia membantu anda asalkan anda punya keazaman dan keinginan untuk berjaya yang tinggi. Semuanya tak mustahil. 

Jika anda berminat untuk miliki perniagaan sendiri sila hubungi sayaaniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

Salam ceria,
Aniszzddin 






1 comment: