Tuesday, March 11, 2014

Wealthy Cell (Coaching offline) kumpulan kami IRONLADY

Hai readers, ok slalu post tentang produk shaklee kan tp arini nak post tentang aktiviti GROUP SHAKLEE saya iaitu AKTIVITI YG DIANJURKAN oleh kumpula saya IRONLADY. Nak cite sket tentang sejarah penubuhan.....IRONLADY ni bermula dengan 4 orang ahli masa ditubuhkan pada August 2012 bila saya buat keputusan untuk serius dengan biz shaklee ni. Sekarang jumlah ahli dah mencecah lebih 200 orang.

Group kami berteraskan ONLINE BISNES dimana segala pproses pembelajaran dijalankan secara ONLINE memandangkan majoriti ahli group berstatus isteri dan ibu dimana mempunyai kekangan masa untuk menghadiri kelas MALAM seperti MLM yang lain. Ada juga sebilangan kami SURI RUMAH yang tiada KEMAMPUAN (suami xizinkan, anak2 masih kecil) untuk menghadiri kelas2 yang memerlukan mereka meninggalkan rumah. Oleh itu diawal2 penubuhan tiada kelas COACHING OFFLINE diadakan sehinggalah FEB 2014 kelas OFFLINE pertama kami diadakan dirumah saya. Kelas ini khas untuk anak cucu shaklee saya disekitar kuala lumpur, seremban dan selangor.

Module kelas hari itu, tentang Bagaimana Memulakan Shaklee Biz

Take 5, makan keap sambil sembang2 tentang biz :)

Say cheezzz, dari kiri Hana, Lia, Kak zima, Ct & haslina

Seronok biz shaklee ni, sesekali berkumpul macam ni boleh share tentang pengalaman masing2 serta masalah yang dihadapi sepanjang berbiz dan yang paling penting...mengeratkan ukhuwah antara kami..

Nak join kami tak??? Jangan malu2 sms/watsapp saya 012 6088399

Salam mesra,
Aniszzddin

No comments:

Post a Comment