Thursday, February 6, 2014

Rahsia Buat Duit Dari Rumah!

Tuntutan keperluan kehidupan masa kini memerlukan setiap keluarga atau individu mempunyai pendapatan yang baik untuk meneruskan kehidupan. Tidak hairanlah jika ramai diantara kita yang mempunyai lebih dari satu sumber pendapatan (bekerja sambil berbisnes)

Lima bulan yang lepas saya juga begitu, membuat bisnes part time sambil bekerja. Kini saya telah berhenti kerja dan memilih menjadi Ibu Yang Bekerja Dari Rumah (WAHM). Ye saya adalah pengedar sah shaklee yang beroperasi secara online dan offline semenjak 2 tahun yang lepas. Kini saya boleh katakan yang saya "selesa" dengan pendapatan saya dan yang paling penting saya seronok kerana bekerja tanpa perlu tinggalkan permata hati saya.

Hanya bermodalkan RM75 saya kini menjana pendapatan dari rumah hampir 5 angka sebulan. Dan yang paling seronok tentang bisnes ini ialah saya beroperasi HANYA DARI RUMAH. Ye tidak keterlaluan jika saya katakan saya BUAT DUIT DARI RUMAH DENGAN SHAKLEE!


Jika anda juga inginkan PENDAPATAN LUMAYAN dengan MODAL YANG RENDAH hanya DARI RUMAH, mari sertai saya bersama kumpulan saya SHAKLEE IRONLADY. Kini saya saya memiliki empayer bisnes saya sendiri. Apa yang perlu anda lakukan ialah AMBIL LANGKAH pertama iaitu MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE bersama ANISVITASHOP!

Keistimewaan Mendaftar bersama ANISVITASHOP ialah:

  1. Dinaungi 4 Masters Coordinator ternama (pangkat tertinggi)
  2. Sokongan berterusan dari leader dan ahli2 lain
  3. Tutorial online
  4. Kelas dan coaching offline
  5. Seminar dan gathering juga disediakan untuk berkongsi pengalaman dan membina jaringan
  6. Tips perniagaan dari Masters berpengalaman
  7. Pelbagai aktiviti menarik 
Jom sertai kami! 

No comments:

Post a Comment