Tuesday, June 19, 2012

Performance Drink Shaklee sebagai persediaan berpuasa!

Bulan Jun ni mmg ramai yang berpuasa, tak kiralah puasa ganti atau puasa sunat terutamanya golongan wanita. Maklumlah kira2 sebulan jer lagi kita akan menyambut Ramadhan. Saya teruja untuk berpuasa tahun ni kerana ini tahun pertama saya berpuasa dengan produk2 shaklee. Testimoni dari kwn2 yang mengamalkan SHAKLEE betul2 membuatkan saya teruja. Sekarang saya hanya cuba ketika puasa sunat seminggu dua kali dan kadang2 sekali huhu. Memang benar cerita mereka , lain rasanya menjalankan ibadah puasa bila amalkan suppliment berbanding tahun sudah. Salah satu suppliment yang saya ambil ialah Performance Drink. Sesuai dengan ciri2nya yang dicipta untuk meningkatkan stamina dan membekalkan tenaga, minuman penambah tenaga ini sangat sesuai diambil sepanjang menjalankan ibadah puasa terutamanya ibu2 yang menyusukan bayi. Saya kongsikan maklumat tentang Performance Drink dan juga testimoni disini, ye la kan kita kena tahu apa yang kita makan/minum.

Shaklee Performance Drink ® secara klinikal terbukti menghidrat lebih baik daripada air. Ia juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyediakan lebih banyak tenaga berbanding dengan minuman penghidratan terkemuka. Campuran electrolit kami yang eksklusif OPTI-LYTE ditambah dengan campuran  karbohidrat yang unik, memberikan tenaga segera dan berterusan dan menyokong penghidratan optimum.
 


Terbukti Secara Klinikal
Ujian klinikal yang dijalankan terhadap golongan  atlet menunjukkan bahawa Performance Drink  Shaklee:
  1. Mengurangkan kehilangan bendalir untuk penghidratan yang dipertingkatkan
  2. Mengekalkan tahap glukosa darah untuk mengekalkan output tenaga dan meningkatkan stamina
  3. Meningkatkan daya tahan untuk prestasi olahraga yang lebih baik

Tiada perasa tiruan, pemanis, atau pengawet yang ditambah

 Terbukti Secara Klinikal

Shaklee Performance Drink ® mengekalkan Tenaga!
Lebih banyak tenaga! Daya ketahanan yang lebih! Meningkatkan tahap prestasi ketika latihan.




Performance Drink ni didatangkan dalam bentuk serbuk. Cara penyediaannya mudah macam nak buat minuman glucose untuk anak tu, cuma campurkan dengan air. Paling sedap air sejuk. Memang lalau kat tekak tu sedap jer. sekarang saya dah tak minum 100 Plus lagi. haritu kena food poisoning pun saya minum Performance Drink ni gantikan garam yg doktor bagi tu... lagi sedap hehe. nnt saya share lagi tentang Performance Drink ni dalam entry yg akan datang. Terima kasih kerana sudi membaca! Banyak2 terima kasih kalau sudi mencuba!

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya aniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FB anisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:  Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

Salam Ceria,
Aniszzddin

No comments:

Post a Comment