Wednesday, May 23, 2012

Siapa kata soya Tidak baik untuk lelaki??

Menurut kajian ke atas kesan kacang soya terhadap lelaki di lebih 40 buah negara mendapati bahawa makanan ini adalah perlindung terpenting bagi mencegah kanser prostat di kalangan lelaki. Di negara asia, kacang soya dan produk dari sumber itu dinikmati oleh kebanyakan masyarakatnya iaitu hampir 90% dari menu makanannya berbanding dinegara Amerika. Menerusi perbandingan, bilangan kes kanser prostat di negara Asia juga jauh berkurangan berbanding Amerika.

Sumber: RAPI nov 2011






Jadi saranan saya kepada para isteri bolehlah sediakan air soya kat umah untuk suami dan anak2 ye. Saya memang penggemar soya, selalunya saya buat sendiri air soya tu. Tapi sekarang saya juga pengamal ESP protein soya daripada Shaklee. Produk yang sangat glamour dikalangan pengamal vitamin shaklee. Lepas ni saya blh ajak Mr. Hubby minum skali ESP ni. Anda bagaimana???

_____________________________________________________________________

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya
dianiszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FB anisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment