Tuesday, May 22, 2012

Pati Bunga Raya Mampu Kurangkan Kolestrol


Tahukan anda bunga raya didapati mempunyai khasiat yang sangat baik untuk kesihatan. Menurut satu penyelidikan dari Perbadanan penyiaran Britain ( BBC ), pati bunga raya dapat mengurangkan kolestrol dalam tubuh badan manusia.

Sepasukan penyelidik dari Universiti Perubatan Chung San di Taiwan juga mengatakan bunga raya mengandungi antioksida yang mampu mengawal tahap kolestrol dan penyelidik-penyelidik tersebut juga berminat untuk meneruskan kajian untuk memberi kesejahteraan hidup manusia.
_______________________________________________________________________________

Saya kawal paras kolestrol saya dengan, vitamin dari shaklee yang juga SEMULAJADI. Dua vitamin yang mmg saya tak pernah tinggal ialah Gla Complex dan Lecithin. Kedua2nya membantu mengawal paras kolestrol saya!

Hubungi saya jika anda ingin tahu lebih lanjut tentang Gla Complex & Lecithin hanya dari Shaklee.



Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya di aniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FB anisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment