Tuesday, April 24, 2012

Menyediakan sarapan sgt mudah dengan ESP dan Mealshake

Sememangnya menyediakan sarapan pagi merupakan sesuatu yg mencabar bagi ibu2 yang bekerja especially mereka yang tinggal jauh dengan tempat kerja. Begitu juga bagi saya, tapi sekarang saya dah tak kelam kabut lagi sebab setiap hari saya sediakan sarapan pagi untuk suami dan anak2 saya. Sarapan yang berkhasiat dan mudah disediakan semestinya ESP dan MEALSHAKE! Kedua2nya sumber protein yang lengkap dengan zat2 yang diperlukan oleh badan kita. ESP untuk saya dan suami manakala Mealshake untuk A'uni dan A'isy.



Ini lah dua benda yang wajib ada kat rumah saya. Saya akan pastikan ESP dan Mealshake ni sentiasa ada kat rumah saya. Anda bagaimana? Apa yang anda selalu sediakan untuk yang tersayang????

Salam ceria,
Aniszzddin

No comments:

Post a Comment