Tuesday, April 24, 2012

Cerita tentang Mealshake dan saya!

Hello everyone! Cerita pasal Mealshake lagi sbb tema bulan ni MEALSHAKE! hehehe
Cakap pasal Mealshake ni saya teringat haritu bibik saya pun suka Mealshake ni sbb bau dan rasa vanila yg sangatlah sedap. Anak2 saya memang sangat suka saya akan campurkan satu sudu dlm susu mereka kadang2 saya campur dengan milo. Sejak amalkan Mealshake ni anak2 saya dah berselera untuk makan. Kat umah mmg kena sentiasa ada roti atau biskut sbb lepas mkn nasi diorang akan minta lagi makanan sampingan. Kalau dulu saya dan suami akan guna mcm2 helah untuk paksa auni mkn tapi sekarang dia kan minta makan. Bukan tu aje, saya dan suami perasan sekarang kalau auni dan a'isy deman atau selsema dah tak lama kurang dari seminggu. Kalau dulu kerap sakit dan setiap kali sakit lambat nak baik. Sebab tu Mealshake adalah benda yag wajib ada kat umah saya. Lagipun sebagai ibu bapa kita sentiasa inginkan yang terbaik untuk anak2 kita.


Ni lah rupa Mealshake kegemaran auni dan a'isy!

Salam ceria,
aniszzddin

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Blog List

SHOUTBOX