Tuesday, October 3, 2017

Specialnya vitamin C shaklee ni!

Vitamin C memang terkenal. Especially dikalangan kaum hawa. Mana tidak nya, vitamin C sinonim dengan KECANTIKAN KULIT. Dek kerana nak cantik ramai yang consume vitamin c ni dan dijadikan rutin harian termasuklah saya yang menulis ini ^_^

Dalam banyak-banyak jenama dipasaran saya pilih VITAMIN C SHAKLEE.

Kenapa saya pilih shaklee? Haaa...kat bawah ni saya kongsikan perbezaan vitamin C brand shaklee berbanding vitamin C yang ada dipasaran.

Perbezaan vitamin C shaklee:

●Vitamin C pertama yang SEMULAJADI dan bertindak secara ‘Sustained Release’ atau dilepaskan dalam badan secara perlahan-lahan untuk membolehkan vitamin C sentiasa berada dalam badan kita.
●Ia akan dilepaskan perlahan-lahan dalam badan sebanyak 100mg setiap jam untuk satu tablet.
●Vitamin C Shaklee didatangkan bersama-sama dengan bioflavonoid iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan vitamin C dengan lebih baik.
●Tiada pembaziran kerana semua vitamin C digunakan dan dilepaskan ke dalam sistem tubuh secara perlahan mengikut keperluan


Vitamin C Shaklee antara vitamin yang paling menyesal kalau tak ambil. Serius. Sebab effect dia boleh nampak dgn jelas terutama pada kulit. Dulu kalau buat garis kat kulit tangan, mak aih..., panjang garisan putih. Alhamdulilah sekarang dah tak ada. Kulit pun jadi lembab.

fungsi vitamin C

Sebotol ada 180 biji hanya rm98. Berbaloi sgt!

Kalau anda pun nak try vitamin C shaklee ni boleh hubungi saya di 0126088399 atau jika anda nak shoping terus secara online boleh ORDER DISINI 

Salam ceria,
Aniszzddin

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya aniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment