Saturday, April 1, 2017

Peluang jana pendapatan hanya dari rumah

Alhamdulillah, hari ini bermulanya cycle baru bagi tahun calendar shaklee. Ia juga merupakan tahun kelima saya bersama shaklee. Bermula sebagai pengguna SET MENYUSU SHAKLEE kini tanpa sedar sudah masuk tahun keempat saya jana pendapatan tetap dengan shaklee dan hanya dari rumah. Ye saya adalah WAHM (working at home mother)



Memang impian saya nak bekerja dari rumah sejak mengandungkan anak pertama saya kira-kira 10 tahun lalu dan alhamdulillah Allah makbulkan 4 tahun lepas. Semuanya hasil berkongsi kebaikan produk-produk shaklee.

Anda juga punya impian seperti saya????

*Jana pendapatan tanpa had hanya dari rumah.
*Mempunyai pendapatan sendiri sambil jaga keluarga dan besarkan anak-anak dengan air tangan sendiri.
*Kerja sendiri ikut masa sendiri tanpa perlu patuh pada arahan sesiapa
*Miliki business dengan modal permulaan yang kecil
*Kita lah boss dan kita lah tokey :)

Kalau anda ada impian seperti itu.....BUSINESS SHAKLEE paling sesuai untuk anda!

Kerana semua point diatas ada pada BUSINESS SHAKLEE.

Terbukti! Ribuan orang telah menikmati pendapatan tanpa had meski pun hanya dari rumah!

Yang tercari-cari mentor, kuat semangat dan tak suka mengeluh serta sudah bersedia untuk menjana income tnapa had dari rumah....

Saya sedia membantu!!

Coaching online & offline serta bahan marketing disediakan. Bimbingan tanpa henti untuk anda!

Ingat!! Musuh utama kejayaan adalah BERTANGGUH!!!

Jangan bertangguh!

Kuatkan semangat & bulatkan tekad!

Hubungi saya sekarang!

watsapp/sms/call ANIS 0126088399

No comments:

Post a Comment