Thursday, April 3, 2014

Bisnes Online Alternatif Terbaik buat ibu-ibu masa kini

Ketika saya menulis entry ini, genap 8 bulan saya meninggalkan "DUNIA PEKERJAAN" dan bergelar WAHM (working at home mum). Mengimbas kembali saat2 bergelar FULL TIME WORKING MOM, saya bersyukur sangat ditemukan dengan Bisnes Online shaklee ini. Daripada makan sendiri saya kini mempunyai empayer bisnes shaklee saya sendiri dengan kira-kira 200 orang ahli dalam jaringan saya. 

Semasa seminar diKulim bersama tean saya shaklee IRONLADY

Bisnes online memang sudah tidak asing lagi masa kini, pasaran juga luas kerana rata-rata diantara kita sibuk dengan kerjaya dan menguruskan keluarga jadi TREND SHOPPING ONLINE semakin mendapat tempat dihati rakyat malaysia. Dengan kemudahan sistem pembayaran online yg disediakan bank-bank dimalaysia, urusan bershopping secara online memang lebih mudah, jimat masa dan tenaga. 

TREND SHOPPING online ini membuka peluang untuk lebih ramai orang mempunyai perniagaan online kerana anda tak perlu SEWA KEDAI dan hanya dijalankan dirumah sahaja. Seperti bisnes online shaklee saya ini. 100% urusan boleh dijalankan dirumah dari hal membeli stok, membungkus dan mengepos juga semuanya saya jalankan dirumah. Tiada modal besar yang diperlukan hanya talian internet dan komputer. 

Yang lebih menggembirakan saya ialah saya boleh menjana pendapatan dari rumah sambil melihat anak-anak saya membesar didepan mata....syukur ya Allah dengan nikmatmu yg tak terhingga ini. Bisnes online shaklee ini juga memberi peluang kepada saya membantu lebih ramai insan yang punya impian dan cita-cita seperti saya, hingga kini saya mempunyai leader-leader hebat dibawah empayer saya yang juga punya pendapatan menghampiri 5 angka setiap bulan. Menyaksikan kumpulan mereka membesar merupakan sesuatu yang sangat manis.   

selain itu, bisnes online shaklee ini membantu saya meningkatkan taraf ekonomi keluarga sebagai persediaan menghadapi sebarang kemungkinan dimasa hadapan. Dan yang paling penting membantu saya mencapai impian untuk BEBAS KEWANGAN & BEBAS MASA. 

Jika anda seorang suri rumah tetapi ingin membina kerjaya atau ibu-ibu yang masih bekerja dan ingin bebas dari arahan boss, BISNES ONLINE SHAKLEE ini sesuatu yg boleh diusahakan. Ambil langkah pertama hari ini iaitu MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE dibawah jaringan saya dan kita mulakannya bersama-sama. Tiada MODAL BESAR diperlukan dalam bisnes ini hanya DUPLICATE apa yang diajar. InshaAllah selagi ada usaha selagi itulah akan nampak hasilnya.

Berminat menjalankan BISNES ONLINE SHAKLEE??? Sertai kumpulan saya dan anda akan dibimbing bagaimana menggunakan FB dan BLOG sebagai senjata pemasaran paling ampuh serta personal coaching juga diberikan secara percuma. Income 4 atau 5 angka??? Anda yang tentukan. Pilih LEADER yang tepat bagi memastikan urusan perniagaan anda berjalan dengan lancar.

Call/watsapp/sms: 012 6088399
Add friends saya diFB Hairul nisah hussin
Like fanpage saya anisvitashop
Email saya di: aniszzddin@gmail.com



No comments:

Post a Comment