Monday, March 3, 2014

12 kesan sampingan ESP Shaklee kepada penggunanya


Saya pengamal tegar shaklee, semua produk shaklee saya dah gunakan baik vitamin mahupun skincare setnya tak ketinggalan rangkaina produk cuciannya. Tapi salah satu produk yg saya sgt admire ialah ESP shaklee ni sebab bila saya konsisten amalkannya saya dapat rasa kesannya kepada kesihatan saya. Dan hasil perkongsian customer2 dan rakan2 niaga saya, mereka juga mendapat kesan yang sama iaitu:

1. Kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri

2. Membantu hilangkan parut jerawat di muka.
3. Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih.
4. Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur.
5. Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.
6. Menyokong kesihatan imunisasi badan.
7. Mengawal paras kolesterol.
8. Menyokong kesihatan jantung dan prostat.
9. Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak
10. Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam.
11. Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum.
12. Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil.

Best tak kesan dari pengambilan ESP ni??? 


Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi sayaaniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 


Salam Ceria,
Aniszzddin

No comments:

Post a Comment