Tuesday, September 17, 2013

Kelebihan Jadi Ahli Shaklee @ Jom Daftar Sekarang

Shaklee merupakan satu fenomena masa kini, buktinya "kedai2 online" shaklee tumbuh bak cendawan selepas hujan dan setiap hari bilangan yg mendaftar sebagai ahli baru bertambah. Ini menunjukkan bahawa vitamin2 shaklee mempunyai reputasi yang baik dan mendapat pemintaan yang tinggi. Saya sendiri menerima banayak pertanyaan tentang kelebihan menjadi ahli shaklee. Oleh itu saya terpanggil untuk berkongsi disini FAQ tentang bagaimana menjadi ahli shaklee.



Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee 

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM75 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 869911 sebagai sponsor/upline.

Yuran keahlian Shaklee
Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 jika anda diSemenanjung & RM 20 jika anda di Sabah/Sarawak (untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda), atau dihantar melalui saya(jika anda dikawasan Sepang/Dengkil/Putrajaya/Nilai). 

Perlukah "renew" keahlian setiap tahun atau buat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

TIDAK! Dengan shaklee anda tidak perlu memperbaharui keahlian setiap tahun atau terpaksa membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian!

Perlu ke Maintain point dalam Shaklee

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee (saya akan bimbing anda secara khusus bila anda mendaftar nanti). Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase.

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya  sekiranya anda berhasrat untuk bersama dengan saya (satu hari nanti) dalam bisnes Shaklee sendiri

Apa nak buat jika saya dah daftar dengan orang lain tapi nak join bisnes dengan Anis (Anisvitashop)?

Anda boleh tukar upline dengan register semula. Anda perlu membuat pembayaran untuk menjadi ahli seperti mula-mula mendaftar (step paling atas tadi). Anda boleh menggunakan ID saya sebagai sponsor anda.

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee

Dengan menjadi ahli di bawah (menggunakan ID saya sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami.

1)Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli (boleh email ke aniszzddin@gmail.com untuk mengetahui Pricelist Shaklee). Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.
2) Berpotensi mendapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21% berdasarkan point yag terkumpul setiap bulan. Gunakan produknya, kumpul points dan bila cukup points dalam sebulan, anda dapat CASH BONUS. Jika anda hanya makan sendiri pun dah boleh dapat bonus. Jadi bonus tu dah boleh cover cost produk yang anda makan setiap hari. Jimat kan !!!
3) BERPELUANG menjalankan biznes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR.
4) Dapat menyertai SPECIAL GROUP kami di FB untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk-produk Shaklee.
5) Mereka yang register dengan saya, akan dimasukkan ke dalam special group (khas untuk ahli2 shaklee dibawah jaringan saya) di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia-rahsia bagaimana menjalankan business secara online.
Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli bersama saya, anda boleh menghubungi saya di aniszzddin@gmail.com atau like Fanpage facebook saya ANISVITASHOP atau call/sms/watsapp 012 6088399! InshaAllah saya sedia membantu!
Teruja???? Apa tunggu lagi, jom jadi ahli shaklee! 
Salam ceria,
ANISZZDDIN



No comments:

Post a Comment