Monday, June 10, 2013

Shaklee National Conference 2013

Salam semua, hari ni nak share tentang National Conference Shaklee 2013 yang berlangsung semalam di Sunway Hotel & Spa. Tahun lepas saya cuma tengok kawan2 yang lain pegi sbb masa conference tahun lepas saya baru je berkenalan dengan shaklee ni, baru2 nak "bercinta" tapi tahun ni saya berpeluang untuk sama2 menyaksikan barisan Master2 yang HEBAT dan juga yang paling best merasa naik pentas depan 2000++ hadirin yang hadir untuk amik Award :)))).....Syukur Alhamdulillah!

New Rank Achievement....Business Growth! Sebijik ni jer itu pun sebab pulun last minit dah nak abes cycle pisca calender shaklee tahun 2012/2013....tahun depan saya target at least 7....doakan saya ye :)))!


Pada NC tahun ni Shaklee juga lounge produk baru mereka iaiti COQHealth Plus.....supplement khas untuk kesihatan jantung! Tunggukan Entry khas saya untuk produk ni ye. Jom kita layan aksi2 Star Award Achiver...aceh...disekitar Shaklee NC 2013 ni,


Ha tu saya la tu, malu nak pandang camera haha.....kesian camera man haha!


Bersama Presidential Master....Master Cery Mamafaiz yang glamour tu! Sangat humble orang nya!


Ala2 pemenang award di Festival Filem gitew! Ni lah mak shaklee saya....bff masa diUPM dulu....orang yang bertanggungjawab mengenalkan saya dengan shaklee ni. 


Ni Master Lyna Noh....orang yang sangat humble, sangat berilmu, sangat positif. 

Ada 2 orang lagi Master yang saya kagumi tapi tak ada gambarnya, Master Norita (pengasas Euphoria, group besar kami) dan Master Hadhatina (nenek saya dalam Shaklee ni)


Ni gambar depan poster Master Cery, tahun depan saya pun nak ada poster sendiri macam ni, doakan saya ye....kena kerja kuat lagi tahun ni sbb next year bila saya update lagi tentang NC Shaklee 2014, masa tu saya dah bergelar Master Hairul Nisah Hussin.....InshaAllah.....Amin!

P/S: Ada sesiapa nak join saya tak???? Jom bersama team kami,dibawah pimpinan Master2 ni, tambah pendapatan dengan cara berkongsi tentang kebaikan Shaklee...dan yang paling berharga ialah bila "banyak kehidupan yang dapat disentuh" . Anda hanya perlukan langkah pertama iaitu....JADI AHLI DEANGAN SHAKLEE.

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi sayaaniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

Salam Ceria,
Aniszzddin

No comments:

Post a Comment