Wednesday, July 11, 2012

Produk Shaklee @ Pilihan Selebriti!

Saya bukan nak "over claim"  ye tapi ini berdasarkan apa yang dikongsikan oleh pengguna produk Shaklee. Sebelum ni Ayu Raudah, Erra Fazira dan Tun Mahathir mengaku yg mereka mengambil supplement shaklee untuk menjaga dan meningkatkan kesihatan dan kecantikan mereka. Hari ni saya nak kongsikan pengakuan seorang lagi selebriti iaitu Mizz Nina.

Ini apa yang ditulis dalam temubual Majalah Rapi dan Mizz Nina!

Mizz Nina amik Shaklee??? Apa nak kecoh kan??? Saya bukan kecoh cuma nak share yang SHAKLEE ni bukan lah produk cap ayam. Reputasinya sebagai perintis supplement semulajadi yang menjadi pilihan selebriti dan tokoh ternama dunia memberi keyakinan kepada saya untuk terus menjadi pengguna setia jenama terkenal ini. Namun ini tak beerti supplement semulajadi dari jenama lain tak bagus. Kita sentiasa ada pilihan, jadi buatlah pilihan anda sendiri. Cuma bagi saya, analoginya begini, kalau nak makan Ayam Goreng kena pegi KFC walaupun kat A&W ada jual! Paham kan???

Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi sayaaniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FBanisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 

Salam Ceria,
Aniszzddin

No comments:

Post a Comment