Thursday, July 19, 2012

Kenali Vitamin @ Peppermint-Ginger Plus jawapan kepada pedih ulu hati!

Nyaman dan Melegakan  itulah yang boleh saya katakan kepada kesan pengambilan Papermint-Ginger Plus apabila perut terasa senak atau mak saya selalu sebut sebu. Selalunya berlaku apabila makan lewat dari masanya menyebabkan perut sudah masuk angin dan bila kita makan perut terasa tidak selesa. Suami saya selalu mengalaminya. Dulu satu2 penawarnya ialah Minyak angin Cap kapak tapi sekarang saya bagi dia cuba Papermint Ginger Plus ni dan Alhamdulillah dengan izin Allah ia berkesan. Masalah "ketidakselesaan" perut tadi dapat diatasi. Kalau tak bila dia kena malam saya kesian tengok dia tak lena tidur. Sejak tu, Papermint Ginger Plus ni menjadi supplement yang mesti ada kat umah saya dan akan dibawa kemana saja kami pergi. Ala2 First Aid Kit gitu! Saya kongsikan disini dengan lebih detail tentang produk ni.



Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.

Shaklee peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.


Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.(sumber: shaklee)

 
Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya aniszzddin@gmail.com | SMS/WhatsApp 012-6088399 | add saya di FB anisvitashop untuk konsultasi percuma & LIKE fanpage anisvitashop untuk tips kesihatan/kecantikan.

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan. 


Salam Ceria,


Aniszzddin

No comments:

Post a Comment