Thursday, May 17, 2012

Isteri dingin selepas bersalin???


Isteri dingin selapas bersalin merupakan perkara yng biasa didengar. Namun ketahuilah bahawa anda boleh mengatasi masalah ini demi menjaga keharmonian rumah tangga. Saya??? Erm tak pernah habis honeymoon walaupun usia perkahwinan dah menjangkau 5 tahun. Jika anda mengalami masalah ini saya doakan ianya sudah berakhir. Kedinginan adalah disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walau bagaimanapun melalui pengalaman mereka2 yang mengalaminya pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah ini. Oleh kerana saya juga seorang wanita dan memahami anda sebagai wanita, maka saya kongsikan disini Set F atau FEMINIM SET.

Apa yang ada dalam SET F ni?

Kandungan Set F (Kewanitaan) :

Vitamin E Complex - membantu meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun
wanita..Uniknya vitamin E shaklee kerana turut mengandungi silenium manakala vitamin E kebanyakkan di pasaran adalah dijual berasingan dengan silenium. Ia juga sangat bagus untuk jantung tetapi waktu yang sama ia boleh meningkatkan pengeluaran hormon seks testosteron.

Alfalfa Complex - membantu mengatasi rasa “sakit ketika bersama”, membantu atasi masalah keputihan, haid yang tidak teratur, senggugut dan membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti kacip fatimah).

Cara pengambilan ialah :

1 biji sehari untuk Vitamin E.
3 biji sehari untuk Alfalfa.

Semoga perkongsian ini dapat memberi manfaat kepada anda yang dibelenggu masalah ini.

Untuk mendapatkan konsultasi dan "pek mampu milik" sila hubungi saya 012-6088399 atau email aniszzddin@gmail.com

Salam ceria,
aniszzddin

No comments:

Post a Comment